صحبتنا

صحبتنا, منتدي صحبتنا, منتديات صحبتنا احلي منتدي, احلي منتدي, راديو صحبتنا, دردشة صحبتنا, برامج, العاب صحبتنا, شباب صحبتنا, تعارف, رياضة, افلام, اغانى, تسلية وترفية صحبتنا.


    ساعات مع منى .. !!>> الشعر و الادب

    شاطر
    avatar
    AHmED
    الاداره العامه للمنتدى
    الاداره العامه للمنتدى

    ذكر
    عدد المساهمات : 563
    نقط : 698993
    سجل في : 12/02/2010
    العمر : 30

    ساعات مع منى .. !!>> الشعر و الادب

    مُساهمة من طرف AHmED في الإثنين فبراير 15, 2010 4:35 pm

    احبابى واصدقائى
    اعضاء صحبة نت الحلوين
    هنعمل النهاردة حاجة يا رب تعجبكم
    هنقعد مع بعض نحكى ونسال ونعرف اللى فات واللى موجود ونفسك فى ايه جاى
    بتحلم بايه بتفكر ازاى رايك فى الحياة
    هنسالك كلنا ست المذيعة اللبقة العسولة
    ( منى ) وكمان الاعضاء الحلوين اللى نفسه فى حاجة يقولها ويسال عنها





    يا رب تكون ساعات خفيفة وظريفة


    نقضيها سوى


    مع ارق المنى 0000من


    منى







    احبابى واصدقائى
    الغاليين

    جيناولكم معانا ضيف مهم طبعا

    ما احنا كل ضيوفنا فعلا مهمين
    واعزاء على قلوبنا
    ونتمنى نتعرف عليهم اكتر واكتر
    ونحكى معاهم ويخرجوا كل اللى جواهم

    هنقضى معاهم وقت حلو ومفيد وممتع اكيد
    وجيبت النهاردة ضيف

    جميل انا شخصيا نفسى اعرف عنه الكثير
    شخصية اعتقد الى الان انها هادئة مش عارفين الحقيقة فين لحد دلوقتى هيظهر من الحوار هو بردة اسمه لحن الوفا
    الملقب ب0000
    عبدالله
    هنشوف معاه الدنيا اخبارها ايه؟
    المفروض بقى بعد كل التقديمة الجميلة دى
    يحكى بحرية وميخبيش حاجة

    انتظروا بقى الاسئلة
    هارتاح شوية واشرب قهوتى
    وارجع لكم بالاسئلة



    الاسئلة

    1--الاسم بالكامل والحقيقى
    2--السن ومكان الاقامة
    3--الحالة الاجتماعية 0--عدد الاولاد؟
    4--الدراسة ايه نوعها
    5--الهوايات
    6--حكمة تؤمن بها
    7--ماهو المعنى الحقيقى للحب بالنسبة لك؟
    8--ما رايك فى المراة؟
    9--ماهى مواصفات فتاة الاحلام بالنسبة لك؟ او صفات الزوجة التى تفضلها وموجودة؟
    10--ايه رايك فى قوانين المراة00وحقوق المراة


    اسئلة حول كتاباتك
    هنتكلم بصراحة

    1--هى جميلة بالفعل وتدل على تمكن من الموهبه متى بدات؟
    2--كيف تطورت ونمت؟
    3--ماهى اول خاطرة كتبتها؟
    4--ماهو عدد ما كتبته من اعمال؟
    5--ما هى مدرستك الشعرية المفضلة؟


    6--من هم الشعراء التى تتاثر بهم فى كتاباتك؟
    7--من هم الشعراء التى تحب ان تقرا لهم؟
    والاخرين الذين ترفض افكارهم؟
    8--ما رايك فى000احسان عبد القدوس000نجيب محفوظ000يوسف ادريس000يوسف السباعى000عبد الرحمن الابنودى

    اسئلة عامة

    1--مامعنى الصداقة؟
    2--الامومة؟
    3--الاخوة
    4--الرحمة
    5--الحب
    6--العلاقة بين الرجل والمراة-صداقة -حب-زواج
    7--العمل
    8--الايمان
    9--الحق
    10--العدل
    11--الحرية
    12--الغيرة
    13--النفاق
    14--الرومانسية
    15--المنطق00بس مش بتاع عادل امام



    اسئلة اخرى
    1--ايه رايك فى المثل القائل الباب اللى يجيلك منه الريح سده واستريح
    اى عدم المواجهه
    2--اذا كان حبيبك عسل لا تلعقه بالكامل اى الاستغلال
    3--اذا جاءك الطوفان ضع ولدك تحت رجليك اى الدوس على كل المبادىء
    من اجل الوصول النجاة اى الانانية
    4--الغاية تبرر الوسيلة
    5--خذ اللى يحبك ولا تاخذ اللى تحبه
    6--كل اناء ينضح بما فيه
    7--اعمل الخير وارميه البحر


    [size=29]البقية من الاسئلة


    1--ايه المواقف التى اثرت عليك فى نشئتك؟
    من حزن او فرح
    2--احكى لينا عن ذكريات لطيفة ايام الدراسة اكيد فيه مواقف لا تنسى؟
    3--اول حب فى حياتك كيف بدا وكيف انتهى لو انتهى لو مستمر ربنا يوفقك؟
    4--ايه احلامك الشخصية؟
    5--ايه احلامك العامة ؟
    6--ايه رايك فى تاخر سن الزواج عند الجنسين؟
    7--ايه رايك فى العلاقات بين الجنسين فى النت ومدى حدودها

    8--ايه الموقف الذى نزلت فيه دموعك
    ولم تخبئها عن احد
    9--متى قلت خيرها فى غيرها
    10--ايه الشىء اللى ندمت عليه فى حياتك

    اسئلة متنوعة
    1--اكلتك المفضلة
    2--مشروبك المفضل
    3--مطربك او مطربتك المفضلة
    4--اغنية تؤثر فيك وتحب سماعها
    واخرى لا تحبها
    5--مكان تحب ان تبتعد عن الناس وتلجا اليه وتستجم
    6--انسان قريب الى قلبك تثق فيه وتفضفض معاه
    7--احب الاوقات اليك فى اليوم
    النهار 00الليل000الغروب000الفجر
    8--اكمل00
    **لو ان البحر غريق جدا000
    **لو ان القمر بيدى لاعطيته ل000
    **اتمنى ان اقضى حياتى الباقية مع000
    **العمر لحظات قصيرة وتنتهى اود قضائها فى000

    ** افضل صديق لديك هو000
    ** افضل عضو 00عضوة00
    ** افضل مشرف000 مشرفة 000
    ** موضوع قراته ولا تستطيع نسيانه000
    اخيرا


    كلمة تود ان تقولها لانسان عزيز عليك


    رسالة اعتراف انك اخطات بحق فلان وعاوزة ميزعلش منك

    رسالة حب وعرفان لشخص تقدرة وتحبة

    لك منى كل التحية والتقدير
    وارق المنى بكل خير[/size]

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أكتوبر 22, 2018 2:21 pm